MR NUFF

rezeki dariNya

salam ..

mood - sedih sangat bile kena perli, salahkah saya dapat keje nie..dulu saya jadi surirumah saya kena perli, saya buat macam2 keje dari rumah untuk buktikan saya surirumah pun dapat bantu suami.. 

sedarkah kalian.. rezeki dari Allah..

dalam kesedihan tiba-tiba ada penawar duka saya..




tq en nuff bagi TOURISM AUSTRALIA kat saya.. dok la lama2 ye.. 

11 comments:

Amalina Ali said...

Wahhh... bestnya. jeles sungguh ni kat akk. HIHI.

QA's ~ mamapapa said...

hrrmmmmm...pelik betul manusia nikn dyna..habis semua nk dengki,..ntah ape2la ..sabar,ye..insyaAllah Dia lebih phm niat kita :)

ayut said...

alhamdulillah...bes yer...nak jugakkkk..tp lom ada rezeki...cane ni...huhuhu

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah~

Kesuma Angsana said...

tahniah yek!

Kakzakie said...

Penawar duka dtg menjelma tu dia Dyna.. dah tak payah sedih-sedih:)

therosputih said...

sabarlah akak...mak selalu cakap, mulut tempayan boleh ditutup, mulut manusia, takdak sape boleh tutup...dia penat, diamlah dia...

Si Matatajam said...

Ahamdulillah murah rezeki yea..

izan mama mia said...

tahniah dapat BE

Nurfaezah Abdullah said...

sy blm phm sgt about this nuff thingy. maklum masih mentah dlm dunia blogging. hrp2 ada yg sudi ajar sy ^__^ tq :)

IntaNBerliaN said...

sape lah yg perli aakak tu... sy ni yg xkeje pun kdg2 kne gak kak.. katanya belajar tinggi2 tp duk umah...

lupa ke dorg yg ilmu tu xsemestinya kita dpt hanya utk diguna di tempat kerja je... ilmu pun penting utk ajar ank..

scra peribadinya sy xsk bila org asyik duk kata belajar tp duk umah.. Saya duk umah sbb nak jaga umah tangga nak didik anak sendiri.. sedihkan bila org duk ckp2...

Tabung Ayam