MR NUFF

Ya ALLAH, Selamatkanlah Islam

salam..

mari kita beramai-ramai mendoakan saudara islam kita di Gaza..
semoga mereka dalam lindungan Nya

ALLAHHUAKBAR!!!!


anak kecil yang tak tahu ape2 lagi.. sedangkan anak2 kita kena gigit nyamuk pun kita dah pukul nyamuk setengah mati..
sayu hati, naluri anak2 bile tangkap gambar buat peace ...sedangkan kepala dah teruk berdarah..

Ya Allah semoga kau bagi kekuatan kepada saudara islam kami disana..sesungguhnya mereke insan terpilih untuk hikmahMu diatas musibah yang dialami.. amin

15 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Td tgk brita lg...sedey jew....bdk bru pat thun....xtahu apa apa lg dah terkorban....

Si Matatajam said...

Ya Allah lindungilah umat Islam Di Gaza..

Annaz Mohd said...

sayu melihat gambar-gambar kanak-kanak yang menjadi mangsa keganasan di GAZA

Nor Salmi said...

Sedihnya mengenangkan nasib saudara2 kita di sana. Sama2 kita doakan.. MOga Allah melindungi mereka..

Kesuma Angsana said...

turut bersedih, sama2 kita doakan ye

NoEn said...

sy xleh tengok gambar2 mangsa di gaza...dan2 tu juga air mata menitis
hanya doa yang mampu kita titipkan buat mereka

IntaNBerliaN said...

Ya Allah... mmg sedih kan kak.. xsggup nak tgk...

adyna said...

Memang kejam sgt kan..
Allah pasti Akan Bantu, kita berdoa selalu

ayut said...

Pray for Gaza...mudah-mudahan semuanya berada bawah lindungan Allah..amin

♥ Cmª shIemª ♥ said...

mmg sedih :)
ya rabb semoga mereka bebas dari zionis laknatullah :)

PinkUmmi said...

Sama sama kita doakan supaya mereka dilindungi

nur anis said...

sedih tengok..semoga umat islam sentiasa dilindungi...

therosputih said...

sedih tengok nasib anak2 di sana...

Shasha Yacob said...

prayforthem. :'(

izan mama mia said...

Allah huakbar

Tabung Ayam