MR NUFF

alahai anak2 ibu

salam...

virus demam dah masuk rumah..malam tadi amni lak demam panas..pagi tadi muntah-muntah..dah bawak g klinik..cek suhu 39.5 masa kat umah 38 jer..doc suruh amik darah takut denggi..tup2 result amni kurang darah hb dia rendah..doc suggest makan daging..coz kerang amni tak suka.. semoga anak2 ibu cepat sembuh..


amni 

adib


adib pun dah 3hari tak g skol..esok boleh g sekolah kalau badan tak panas dah
dugaan sebelum masuk kerja..anak2 demam semua nak berkepit jer ngan ibu..

Moga Allah permudahkan segalanya..amin

p/s: untuk hadiah peserta terawal join GA adik nenot..harap2 dah sampai lai FM handmade akak yer

nota kaki: maaf sangat2 ye saya tak dapat nak BW lagi ni..malam anak2 asyik meragam jer :) tq pada yang sudi singgah ke teratak saya n join GA

7 comments:

Maria Menado~ said...

sian anak2 comel itu... :) semoga mereka cepat semboh.

Bazilah (^0^) said...

kesiannye. mmg tgh musim lah skrg kak. semoga anak2 akk cepat sehat n akk pon jaga kesihatan jgk..

Dunia Wilma said...

Harap Amni dan Adib cepat sembuh ya...

Kesuma Angsana said...

moga anak cepat sembuh ye !

♥ Cmª shIemª ♥ said...

alhai...siannya...
semoga cepat sembuh...

nenot said...

tq kak
tp nenot xdpat tgk hadiah lagi sebab pos ke rumah
skg nenot kt kolej
xsabar nk blik tgk hadiah akak :)

IntaNBerliaN said...

siannya.. moga dah sembuh sepenuhnya...

Tabung Ayam