MR NUFF

iklan syampu sunsilk

salam..

alhamdulillah BE masih sudi bertapa dalam blog saya.. 

sedikit promote tentang syampu nie..
bau nyer yng harum memang sangat sesuai untuk wanita yang bertudung



antara BE yang bertapa ..iklan syampu nie yang paling banyak saya kumpul ..seperti sedia maklum BE akan berada dalam blog berdasar kan pengunjung yang  unik



sudah cukup sebulan syampu menari2


dan saya cek jugak statistik pengunjung blog ini minggu lalu



dan untuk minggu terbaru


alhamdulillah ada peningkatan..walaupun blog saya nie tak seberapa aje..

p/s: saya akan berusaha untuk terus maju  n menjadikan blog sebagai income saya, target awal untuk mendapat tempat dihati kawan2 
^_^

12 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam adyna...Wah!BE pon ada disini...Tahniah!!Rezeki kitakan...

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah sis..

Kakzakie said...

Insya-allah boleh Dyna. Kakak sokong dari jauh nie:)

Kesuma Angsana said...

moga terus maju jaya ye

nur anis said...

tahniah kak..saya langsung tak pernah dapat BE..:(

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Alhamdulillah.. Tahniah akak..

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk...camne nk chech uv erk akk...page view jew rietta taw check....huhuhuhu...

PSSS....itu semua hadiah backdate birthday rietta....kawan kawan kasi...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

tahniah akak :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

wahhhhhhhhhhh...best nyeee..Jelous cik =.=

Dunia Wilma said...

Tahniah Sis ^_^

Mummy GreenyHouse said...

chopp kat hati sy dah..insyaAllah, jika xde halangan mmg hari2 jenguk kak dyna kat sini, klik2 ape yg perlu..hihi :p

teratai said...

Tahniah dpt BE..ohh sbb tu nampak je iklan sunsilk menari2 dlm blog ni!

Tabung Ayam