MR NUFF

nasi vanggey @ teluk intan...

salam..baru dapat update blog..

hari minggu bukan hari rehat untuk saya.. cik hyppo saya kena hantar ke seng heng balik..tak tahu pasal pe..button dia ayik tercabut jer.kali ni button 4..sementara ada waranti ni..saya hantar lah..kena g teluk intan sebab kat sg besar dah tutup..

so masa g teluk intan en babah ajak makan nasi vaggey..saya bukan minat sangat kedai mamak selain roti canai ..tapi udah lapor n orang nak belanja..

murah jugak rm5 untuk sepinggan nasi berlaukkan ayam goreng ngan air.. rm4 nasi rm1 air..memang berbaloi sebab kenyang..hahaha dari tak suka makan..saya dah abiskan satu pinggan


jemput minum 
 ^_^



nie le rupe bentuk nasinyer.. ayam goreng dia sedap n lembut je.. memang jimat makan nasi nie ;)

p/s; orang panggil nasi ni nasi ganja kan 

11 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Adyna...k.atie selalu gak g Teluk Intan,xpernah lak nampak kedai ni?Area mana ya?

Sama la ngan kak atie...NO MKN KEDAI MAMAK :D

IntaNBerliaN said...

ooo inilah ns vaggey yer.. selama ni pnh dgr je..

*akak dah lama ada dlm bloglist saya.. :-)

Berlian Flawless Blue

Tihara said...

mmg ayam goreng dia nampak sedap sangat kan

♥ Cmª shIemª ♥ said...

saye panggil nasi kandar..
nyam3.. :)

ieda said...

oo .. akak x pernah makan
alamakk pelik panggilan nasi ganja tuu ekkee ;)

nur anis said...

tak pernah pulak saya makan..hehe/.

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok la kan..tp kat ipoh yui lg suka nasi rahmat..mmg besh la.

Kesuma Angsana said...

sedap tu!

QA's ~ mamapapa said...

yummeyhhh!!!sedapnya..teringin plak..xtau kt mane ada nasi vaggey ni kt kl ni..jmput follow kmbali,ye.. :)

Amalina Ali said...

akk, adik nana belajar kat ipoh. dia selalu cerita pasal nasik ni. dia kata nasik ni nasik ganja. dah makan, nak makan lagi. HAHA.

adyna said...

memang pun nana..org panggil nasi ganja gak..sebab ketagih nak p makan lagi..kena lak murah ;)

Tabung Ayam