MR NUFF

awas!!! jangan tido siang

salam..


TABIAT TIDUR YANG MEROSAKKAN. Siapa yang suka tidur di awal permulaan hari iaitu di saat terbitnya sang mentari & tidur di akhir siang hari iaitu di kala terbenamnya matahari sebenarnya mengundang banyak masalah & penyakit serta menolak rezeki Allah yang melimpah! Ubahlah segera tabiat tidur kita jika ingin hidup penuh ceria, berjaya, bahagia & kaya harta juga tenteram jiwa.

ermm..kadang2 memang tertido jugak.. kena ubah tabiat nie :)

8 comments:

Tihara said...

as salam,

masa budak2 dlu ske tido petang..bila bangun rasa macam suasana pagi nk ke sekolah..huhu :)

Kesuma Angsana said...

tq share ye

KakNi said...

betul tu, kdg2 tertido jugak bila dah kepenatan. tabiat yg tak elok kena lah segera ditinggalkan.

:: Mrs.Eady :: said...

jarang....sgt tido siang...

Kakzakie said...

Kalau ikut keluarga kakak kata tidur lepas terbit matahari mewarisi kemiskinan tapi kalau lepas asar mewarisi gila/nyanyuk... itu yg takut Dyna...

HeNRieTTa JoSe said...

Mmg ssah nk dpt pluang tdo siang...mlm pown xckup tdo klu time busy...huhuhu...lmlm pown kitorg kje gak kdg kdg....

Dunia Wilma said...

Sharing is caring ^_^
Nice entry...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

huhuh..kene sedas ni..
tq 4 sharing kak.. :)

Tabung Ayam