MR NUFF

mengurut

salam hari minggu...

ehem2 entri untuk suami isteri jer..hehehe 

nie semua gara-gara tengok cite mazidul malam tadi kat tv3..tentang kegiatan rumah urut batin...
agak terkejut bile ditemuramah orang yang selalu mendapatkan khidmat nie... 
semoga Allah pelihara umat Islam dari terus terlibat..takut sangat-sangat..

al kisahnya..kalau untuk pasangan yang halal iaitu suami isteri ..memang digalakkan..ustazah norbahyah pun ajar cakaran rimau...

en babah pun pernah cite masa dia keje kat majlis agama manjung dulu pun ada akak kat opis membebel suami dia nak hari2 urut... hehehe en babah gelak jer..bile dah kahwin baru tau bile dah gian nak diurut hari2 .. entah lah en babah cakap bile kena urut badan rasa cergas..angin dalam badan pun keluar.. tapi yang tukang ngurut lak tak tahan angin masuk masa diurut..

p/s: en babah cakap nak kena urut elok la kawin cepat2 :)

9 comments:

eddy ipoh said...

suka suka ajer ek

ieda said...

urut nie utk buang angin dlm badan lahh yg utama dia ;)

Si Matatajam said...

Minta je yg halal urutkan..tak perlu cari yg haram..hmmmmm..

QA's ~ mamapapa said...

Ehehehe!!sy ada gak ngurut en suami time2 rajin tu..knon2 ala2 cakar harimaula..ahaha!!tp bukan betulmsgt pn,ngehehe!!

adyna said...

ieda: memang elok bagi angin semua kuar :)

adyna said...

si mata tajam..betul tue buat cari yg haram.. ;)

adyna said...

qas : tak pe cakar rimau ngan hubby kite hehehe

adyna said...

eddy ipoh : huhuhu

♥ Cmª shIemª ♥ said...

err...hahaha..btl tu..asben pun selalu mintak cma urut badan die.. tp tgn cma plak yg selalu sakit2..huhuh klu dah syang kan... :)

Tabung Ayam