MR NUFF

WORDLESS WEDNESDAY 241012



16 comments:

eddy ipoh said...

awat...nak pakai kasut tinggi ke? hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntiknya tp syg yui takleh pakai kasut tinggi2 cmni =(

Dunia Wilma said...

Cantik...
Tapi, Wilma tak berani pakai kasut macam tu...
Takut jatuh...Hehehe...

adyna said...

eddy ipoh..hahhaa saja ja letak..tak mau aih pakai kasut tinggi macam nie..

adyna said...

YUI: AKAK PUN TAK BERANI

WILMA: MEMANG CANTIK TP SAYANG TINGGI SANGAT :)

.: iEyLa :. said...

wat kasut kawen pon cantik ni kak.. :p

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik bapa inchi tu...kalu wani pakai mau tergolek la dok ligan qalief haha

Kakzakie said...

Huii!! Dyna tinggi tu. Kakak dah lama tak pakai macam ini dah sejak ada anak sampai sekarang..

Mummy GreenyHouse said...

gayattt..x mamou nak pakai ni..nk kendong beg tangan bernyawa lagi, ade jatuh terpeleot pulak sy nnt.. :p

Mummy GreenyHouse said...

ehh..lupa nk jwp soklan ciskek..xyah publish pun xpe coment ni.. ciskek mix tu pek 120g rm15..400g rm28. topping n base pun die ade jual.rm7 seoeket.base biskut oreo yg hancur2, yg xde cream.

Kesuma Angsana said...

mak ai tinggi benor ler

♥ Cmª shIemª ♥ said...

wehhh..high hills tu..
cantik kaler dia :)

ehemm..akk nk pakai ke?

Si Matatajam said...

Suka high heels..tp sejak tulang belakang bermasalah dah tak bleh pakai dah..hu hu..

nur anis said...

cantikkknyaaaa...saya suka high heels..:)

adyna said...

heheh anis leh la pakai badan kecik molek..akak tak pernah pakai ..tp tgk cantik je kasut nie :)

Zefa NorAsmara said...

Huyooo.. cantiknya. Tapi kalau ibu Yusuf yg pakai harus terpeleot nih.. hehe..

Tabung Ayam