MR NUFF

tahniah buat abang saya ^_^

salam...

pagi-pagi nie entri kesyukuran buat abang saya mohd amzari .. setelah kakak ipar berhenti kerja untuk jadi fulltime housewife n breastfeeding anak ke tiga, rezeki mereka sekeluarga bertambah murah..

mereka menjalankan perniagan jam tangan secara online..dan en babah juga salah seorang pembeli jam tangan g-shock daripada abg saya..

yang terbaru pembelian jam tangan secara bulk oleh rakan nya dari UTP





ini adalah hadiah untuk peserta Hadiah Lucky Draw UTP Convo Ride Sabtu ini... http://utpconvoride2012.blogspot.com/
 

SEMOGA PERNIAGAAN ONLINE abang saya bertambah maju.. walaupun ada yang menipu guna nama abang saya.. semoga Allah pelihara keluarga abang saya n bisnes mereka..

sesiapa berminat nak beli jam tangan leh la add abang saya di Mohd Amzari sebab beliau memberi perkhidmatan yang terbaik dengan harga berpatutan yang penting original dan 1 year waranty

p/s: saya dah kerja nanti berkira -kira untuk beli jam baru dari beliau setelah 12 tahun pakai jam swatch pemberian hadiah dari abah ;)

7 comments:

Izwa Kamaruddin said...

semoga rezeki abg kamu bertambah ruah.. :)

Kakzakie Purvit said...

Alhamdulillah... baguslah Dyna. Moga business abang Dyna terus maju.

Unknown said...

Semoga perniagaan Abg Kak Adyna terus berkembang dan maju :-)

KakNi said...

Jam g-shock tu best ke? saya biasa dengar tapi tak tahu apa keistimewaan nya...

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... rezeki kita ada di mana2 kan.. walaupun wife berhenti kerja tapi Tuhan dah salurkan rezeki kita melalui saluran lain.. :-)

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah..syukur..ssemoga biz abg akak akan terus maju..

Mommy_ima said...

alhamdulillah..rezeki keluarga. :)

Tabung Ayam