MR NUFF

berita gembira!!! yeay hadiah dah sampai ^_^

alhamdulillah..


dapat kol dari city link... hello rumah akak warna purple ke.. saya boleh lupa umah sewa nie kaler purple..saya cakap umah purple..eh tak lah , umah akak ada kete persona kelabu..hehehe ape ler tu pun leh lupa..

hadiah contest larrie berita harian yang saya menang saguhati..(kalau hadiah utama lagi best apepun syukur ;)
tak nak tulis banyak,


 kome tengok jer pic..












colour  favourite saya nie
syukur sangat sebab saya tak perlu beli kasut untuk jogging lagi..

p/s: xdapat nak BW banyak hari nie.. harus berusaha lagi!!!

9 comments:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

tahniah! cantik asut die... :)

Kesuma Angsana said...

tahniah yek

Dunia Wilma said...

Tahniah Sis...
Cantik kasut jogging tu ^_^

Nigina said...

tahniah...

eMMe said...

wow! cantiknye kasut dia...
i like it!...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..rezeki ggh akk ni..

Si Matatajam said...

Tahniah...bestnya dpt kasut...

Kakzakie said...

Tahniah Dyna..
Cantiklah kalau kakak dapat nie mesti anak kakak pun nak syer sama.

teratai said...

Bestnya....tahniah:)

Tabung Ayam