MR NUFF

BILE 2HERO TAK SIHAT

SALAM..

baru dapat udate..dua hero saya ,adib demam panas kena masuk ubat dalam punggung sebab demam tinggi..en babah lak pening pale a.k.a migrain..bawak g klinik n dpat mc hari ni.. kebetulan lak broadband baru je topup heheh..

nk kena setle kan satu persatu..

GA kali nie saya dapat kawan-kawan maya yang baru..salam perkenalan semua.. tq sebab sudi join..na mintak maaf banyak-banyak sebab saya belum berkesempatan melawat blog kalian..insyaAllah pasni saya akan BW satu persatu..


entri pendek jer..coz heroin saya pun macam dah nak demam..

p/s: musim demam sekarang bersam-sama kite jaga kesihatan keluarga kite ye ^_^

4 comments:

Maria Menado~ said...

okay. xpe... Semoga semua cepat sembuh ya. :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Adyna..semlm badan k.atie pon dah seram sejok..terus telan panadol :D

KakNi (CikNi Ahni) said...

semoga cepat sembuh dan sihat ya semua di sana.... amin.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam akak..
huhuh.. kami anak2 beranak pun baru baik dari demam..
huhu..skrg baruk palk yg masih bersisa..

semoga akak sekeluarga cpt sembuh :)

Tabung Ayam