MR NUFF

cameron highlands aku merinduii mu..


seronok nyer tengok orang g bercuti.. sana sini citer tentang percutian.. 



cameron dah 5tahun tak g..nie lah tempat terindah saya g.. masa kami honeymoon.. 
masa tu kami tido di heritage hotel







sekarang anak dah 3 pun tak dapat ke sana lagi walhal balik ipoh leh je kalu nak singgah jap kan.. masa ngandung arwah azim lagi saya dah ajak en babah tapi dia dok ckp nanti lah.. budget bercuti tak der.. :( diam je lah kan..menteri kewangan ckp tak boleh.. tak kan nak paksa..

harap-harap pasni ada rezeki kami ke sana

cameron highland tunggu kedatangan kamiiiiiiiiiiiiii

3 comments:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

baru je lepas g cameon bln lepas..sejukkk....
cuma nak ke colmar je x kesampaian lagi..

semoga turn akak nk bercuti kesana tiba :)

HeNRieTTa JoSe said...

Amin....rietta doakan moga akk sekuarga ada kesempatan utk kesana....rietta pown dah lamer benar xkesana....

Mummy GreenyHouse said...

plan nak pegi bulan lepas, sy pun tak jadi..pesan stoberi kat kwn yg gi je..
bila ntah dapat gi cameron..last sy pegi masa lawatan sambil belajar..hahah :p

Tabung Ayam