MR NUFF

amni yang dah jadi kaki buli

amni sekarang dia dah suka buli abang dia.. ggit , tarik rambut, pukul..semua dia buat..dulu dia kecik adib yang suka buli.. sekarang adib lak menangis bile amni buat dia.. siap mengadu lagi..

tapi amni cool jer... en babah cakap ikut perangai ibu.. hehehe dulu masa skol jer..dah besar ayu dah aih..

amni selalu kena babab ngan babah sebab suka gigt adib sampai kuar darah..
gigi dia besar2 walaupun tak banyak lagi. 

marah-marah pun bile dia tido syahdu jer tangok..

amni2 :)

lena je dia tido

lalat dah buat tahi lalat kat bawah mata amni

semoga amni jadi anak ibu yang solehah

p/ : tudung pakai jap jer sampai rnr sungai buloh masa kami otw g kenduri di ampang

3 comments:

IntaNBerliaN said...

adoiii siannya adib... sampai kuar darah ye...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

hehe...karenah budak2 mmg suka mengigit :)

sejuk hati tgk anak tido kan kak :)

HeNRieTTa JoSe said...

amni sangat comeiii....biasa la bdk2 akk....nnti dah besar ok la tu...mesti rapat dorg nnti....

Tabung Ayam