MR NUFF

virus dah masuk rumah !!!

salam...

hari nie hantar adib g skol lambat ckit..lagipun adib tak berapa sihat badan panas ckit n selsema...
dah lama tak kena demam n selsema , bile dah masuk skol balik..cepat jer nak demam..tapi tak tentu gak minggu lepas dua hari hantar adib g skol dalam hujan maybe time nie dia dah kena kot, dah bagi ubat ok ler ckit tak panas badan dah :) ...

ingat amni tak kena, hari ni dah tengok hingus mula kuar dari hidung amni... maknanya amni pun dah dijangkiti.. cepat-cepat bagi makan ubat, dah lena pun amni, bagi makan scott emulsion untuk antibodi kuat tapi kena gak heehehe..

semoga anak2 ibu cepat sembuh...

nota kecil: en babah pun dah ok dari sakit kepala..mintak dijauhkan lah dari migrain , hehehe nak masuk gaji pening pala pun dtg

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Moga semuanya cepat sembuh...rietta sndiri dah makin sembuh....

.: iEyLa :. said...

hope sume sehat and cepat sembuh...
mummy jgn demam plak tau. :p

Bazilah (^0^) said...

moga anak2 akk cepat sembuh :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

samalah kat umah ni..anak2 plak yg x sihat..semoga cepat sembuh

Tabung Ayam