MR NUFF

kenangan terindah

salam..

masa kemas-kemas meja..saya terjumpa beg kecik yang saya simpan masa mula2 tahu saya pregnant... syukur alhamdulillah , walaupun lepas nie saya dah tak boleh mengandung..



ketiga-tiga kali pregnant saya tak pernah mengalami alahan... tapi en babah yang alah..so saya tak tahu mcm mana rasa alah itu... 

mengandung adib en babah kena masuk air kat hopital..akibat muntah2
mengandung amni en babah asyik letih jer...
mengandung arwah azim en babah morning sickness  :)

walau bagaimanapun.. ini adalah kenangan yang terindah buat saya..
kengkawan pun mesti dalam hidup ada kenangan terindah kan

7 comments:

Nini D.. said...

xpe kak...merasa jugak 3x pregnen...nini baru merasa sekali je.tp syukur sbb dpt jugak merasa :)

Mummy GreenyHouse said...

bagusnya simpan buat kenangan.. halamak! sy dah buang, mana nak carik?haha :p

Sabar tau..pasti ade hikmahnya.. :)

:: Mrs.Eady :: said...

2 kali preggy pun tak pernah rase ape pun..

permata biru said...

kenangan mengajar kita untuk lebih dewasa..
ceria selalu yer..^o^

Mama Atiyyah Umairah said...

aah...ok la..stiap pngalaman peknen bbeza2 kan..sume ade kngan tsndri....:)...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

yep..anak pertama alahan yg teruk..anak ke dua ok je.. :)

mmg kenangan yg terindah :)

IntaNBerliaN said...

ooo hubby awk yg rs.. bestlah.... dpt kongsi... awk prgnant, dia alah.. hihii

Tabung Ayam