MR NUFF

ikan terubuk masin

sape suke makan???

harinie saya goreng ckit.. tapi bawang lebih.. masa mengandung arwah azim(jika hidup hari nie genap 9bulan 1h arwah azim dalam perut) sedih kan.. tapi biarlah saya sorang je sedih kan :) 

saya pesan kt kawan di sarawak..pesan 2ekor kawan bagi sekor lagi tapi sempat makan ckit jer.. en babah bawak balik kat ipoh coz masa tu saya pantang mana boleh makan..

tapi udah rezeki saya, ada kawan en babah balik kg kat sarawak bagi 2ekor.. dapat la makan..walaupun tak sama macam member saya beli..

saya n en babah suke letak bawang banyak2 ^__^


ikan nyer goreng ckit je bawang je lebih.. dapat kat en babah dia sapu semua bawang hehehe

6 comments:

.: iEyLa :. said...

abang saye ade sorang duk sarawak..
klu balik ade la die bwk balik ikan masin ni..
*Al-Fatihah tuk arwah..jgn sedih2 kak..

Bitt (doubleIS) said...

betul yuu sedap kalau bubuh bawang bebanyak..akekkeke ;)

adyna said...

murah rm10 ada 2ekor ada 3ekor..cuma nak yang fresh je kan :)

adyna said...

saya sokong :)

Kesuma Angsana said...

mmg best ni! terliuq baru je pekena baru2 ni!

♥ Cmª shIemª ♥ said...

selalu dok baca review pasal ikan terubuk masin swak ni..
huhuh..ikan terubuk bako je pernah mkn..yg jenis masin2 ni blm try lg..
nampak sedap..nyam3..

Tabung Ayam