MR NUFF

alergi selepas operation

salam..

saat nie saya mengalami kegatalan yang amat sangat kat tangan2 yang masuk darah nie... 
ada 2orang yang  gtau saya maybe darah yang masuk tu ada yang alergi or saya nyer antibodi tak cukup kuat..

dok godek2 gak cari maklumat tentang ni takde pun cakap ada kesan sampingan... musykil gak coz ritu 10pain darah orang yang masuk..skrg baru 3bulan lebih operation..

"Di dalam badan manusia mengandungi sembilan hingga 10 pain darah. Individu mengalami kekurangan darah melebihi tiga pain akan menghadapi masalah perjalanan fungsi organ badan yang boleh membawa maut."

masa tumpah darah ngandung arwah azim 5pain darah saya hilang.. 
syukur sebab masih diberi nafas untuk perbaiki diri..

ada kengkawan yang ada info tentang nie tak??

 

4 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

saya skang peknen bby no.3 .. hb rendah doc kata darah x cukup .. takut lak masa deliver kena masuk darah org lain ..harap x sampai ke situ la ..

IntaNBerliaN said...

byk jugak yer darah hilang... tp alhamdulillah xda pe2 kan..

adyna said...

mudah - mudahan semuanya berjalan lancar tak perlu masuk darah ..amin

♥ Cmª shIemª ♥ said...

huhuhu..xpastilah pasal info ni..
akak hati2 tau..klu alergi semakin teruk better rujuk pd yg pakar

Tabung Ayam