MR NUFF

giler cite korea lak...

salam.. 

ppsssst pas entri semalam en babah buat sume tak suruh ibu dah hehehe syukur alhamdulillah..

sape suke tengok cite korea????

saya masa ngandung adib dok dalam kem memang layan cite korea nie ngan roomate... memang best cite my girl ngan full house kan..

setelah lama berlalau say ngan en babah giler tengok cite glory jane kat 8tv lak 

^____^

 
malam nie cite kemuncak dia nie..

harap2 cepat la habis.. nak posa tak mau tgk cite korea dah.....

sape suka tgk cite korea.. senyum :)

4 comments:

.: iEyLa :. said...

lame xlayan drama korea sejak keje kak..
takot xtido t..hiks

Kesuma Angsana said...

KA kalu dah suka satu2 citer tu akn terus follow lah x kisah citer apa!

Mummy GreenyHouse said...

tak sempat nak layan citer korea dah..ikut tgk citer katun ngn anak2 je, sbb anak tak bg tukar channel lain..sob...sob...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

dulu adele ..skrg ssh nk terpacak dpan tb.. huhuh

Tabung Ayam