MR NUFF

sikit2 ibu.. :(

hari ke 3 adib g skol.. jadual ibu n en babah terlari sedikit..

pagi2 saya bangun awl buat breakfast untuk kami sekeluarga.. bile adib dah start g skol.. 

adib celik je ibuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

en babah : ..ibu tengok adib...

bile amni bangun.. en babah cakap ibu amni pun nak mandi

bile adib kencing tilam.: ibu nnt basuh ye babah tolong angkat jer

semua ibu..ibupun ada keje ibu..yang mana en babah boleh buat tak payah ler ibu..... uhuhuh...

bile en babah dengar saya ngomel semua ibu jer... en babah datang..

beliau berkata-kata:

"ibu kan paling penting dalam lagu pun ada lagu ibu jer.. oh ibu, ummi..." sambil senyum..(nak amik hati ler tue..)

saya jawab ape...:

ada lagu untuk bapa gak...

"ayahku kawin lagi"

gelak besar en babah... sabor je ler..

sekian




8 comments:

.: iEyLa :. said...

aik kak..lain macam je bunyik lagu tuk en babah tu..
hihi...besarnye pengorbanan ibu kan.. :)

CINTA UNTUK KITA said...

aiiii..nyanyi je tau..:)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

hihihi..
senyum je cma bce entri akak ni.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Uiks...itu lagu yg rietta xnak nyanyi....tidakkkkk....

adyna said...

hahaha dik saje je akak perli tue

adyna said...

tidakkkkkkkkkk juga rietta heheh

Mummy GreenyHouse said...

hahahha... ada lagu tp mcm tu pulak kan!

takmo..takmo..~

Mummy GreenyHouse said...

takmo..takmo..

Tabung Ayam