MR NUFF

amni jadi anak yang sopan santun???

gggrrrr..

nampak tak macam mana amni melarikan diri dari basikal yang telah dipatahkan nye..

leper basikal nie dibuatnya..adib punya nie..saya suruh buang en babah cakap nak repair ada nilai sentimental... last2 terus terbelah dua hehehe..




amni dari dalam perut tangan nyer berbisa dan ajaib.. ibu nyer czear sebab tangan dia jugak yang nak keluar dulu..doc dah belah perut pun tangan dia yang shake hand dulu.. amni2..

semoga jadia anak yang ayu n solehah yer..tak mau ganas2 :) lagipun ibu hanya ladybrut bukan brutal ;)

ingatkan dah tindik subang jadi sopan santun ...

4 comments:

.: iEyLa :. said...

hihi..xpe la kak..
bukan brutal..cuma kasar sket..hihi..

♥ Cm¬™ shIem¬™ ♥ said...

huhu..ganasnye awek ni.. :)

adyna said...

ikut abg je nie cma :)

adyna said...

kasar tak pe dik jgn brutal hehhe

Tabung Ayam