MR NUFF

maafkan ibu nak

ermm.. sape pernah baca tentang entri amni buli abang, amni rosakkan basikal..

sebenarnye naluri keperempuanan masih ada dalam diri anak ibu nie... 

maybe terbawak2 cara main ngan abg dia kot..

ni masa amni main sorang-sorang

jom tengok ape dia buat...




amni ngan bear2 beliau




ooo..amni tidokan bear2 rupenyer...

dia siap pok pok macam kite bagi dia tido jer...

hehehe makna nya anak ibu tak ladybrut ler...

maafkan ibu nak :)

6 comments:

Mummy GreenyHouse said...

kalau kanak2 boboi takde main macam ni ea?hihi..xpenah ade anak boi lagi..xtau. :p
Aleesya pun main2 mcm ni kat bebear dia. Jom main sama2 amni! :)

.: iEyLa :. said...

alolo..kasar sket je kak..
mcm mane pon naluri pmpuan tu ttap ade..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

sweetnye amni... :)

adyna said...

:) dia buat bear2 mcm anak dia jer kan hehehe terkenang nostalgia dolu2

adyna said...

hahah tu la dik.. dah nama pompuan kan :)

adyna said...

dah ditocangkan :)

Tabung Ayam