MR NUFF

saya dah ambil set corelle saya ^__^

salam...

jumaat baru-baru nie, saya dah g ambil hadiah yang saya menang..berpeluh gak nak cari..saya drive sampai sesat..last2 bagi en babah drive balik..takut laa jalan kat kl..banyak kete n kena pandai2 masuk lorong kalu tak sesat... 

tapi bile dah jumpa  menara milenum  kol cik farah dia cakap dia tunggu kat lobi so tak payah g level 11..huhu orang pertama yang amik hadiah tau hehehe..lagipun tempoh nak ambil sampai 25hb jer..

dapat 16pcs ..bertambah koleksi nak buka pun sayang hehehe..

jom tgk pic..

teruja sangat



keratan akhbar yang saya menang saya simpan :)


apa yang saya dapat..pic ni blur ckit


asalnya tak nak buka pun kotak nie.. tapi en babah ckp check kot2 takut pecah.. wow.. memang i like.. nak beli tak mungkin kot harga nyer teman tak mampu.. almaklum ler dah tak koje :)

so saya dah kumpul 2koleksi corelle ^__^ yang plum sebelum nie hadiah kawin daripada mak tercinta
cukuplah koleksi nie..

9 comments:

nur anis said...

wahh..set pinggan mangkuk..best tu..:)

Bazilah (^0^) said...

simple jer design tuh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Adyna.Cantikkkkk

Mummy GreenyHouse said...

sweetnye design pinggan ni..cantik!
tahniah ye... :) tetiba rasa mcm nak masuk contest2 jugak.. :p tapi sy selalu tak bertuah nak menang.hihii :p

adyna said...

memang best anis :)

adyna said...

simple tak pe janji free hehehe

adyna said...

memang kak atie..saya suke :)

adyna said...

mummy try ja mana tau menang ;)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

jelesnye... hihih. :P

tahniah kak...bergayalah raya nie dgn set pinggan mangkuk baruuu.. :)

Tabung Ayam