MR NUFF

taufu + kuah kacang

salam...

sape suka makan taufu??? 


taufu goreng

pelengkapnyer kuah kacang

nie ler makanan favourite en babah n saya juga :) 
selalu letak dalam pecal sedap gak.. nie kami makan macam tue jer..

beli 4ketul 3ketul en babah sorang jer.. tak aci saya dapat 1ketul jer hehehe

nak buat kuah kacang tak reti, ni saya guna yang dah siap cuma tambah air panas jer.. taufu nie saya goreng, makan begitu saja pun boleh makan ngan nasi pun sedap ^_^ , 
kuah kacang  nie mak mentua bagi..  kalu beli kat cni dia ada bau macam cekur ckit.. 
style sini kot( majoriti org kat cni jawa n banjar)

makanan yang banyak khasiat nye murah dan mudah untuk menyediakannya
^_^

4 comments:

.: iEyLa :. said...

katne nk beli kuah yg dh siap ni kak??
dalam pecal je slalu dpt ase kan.. :)

Mummy GreenyHouse said...

suka..sedap tauhu.. :)
senang je hati kalau ade tauhu kat rumah, kejap je masak, mudah n sedap. :)

IntaNBerliaN said...

saya pun sk tauhu goreng tp lagi sk cicah sos :-)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

err...tahu goreng ngan kuah kacang? x penah rase lagi..ehehe..

Tabung Ayam