MR NUFF

adib dah jadi rajin ^_^

syukur alhamdulillah...

benarlah pepatah mengatakan melentur buluh biarlah dari rebungnya..


dah kembali cantik mewarna :)


balik-balik dari skol terus sambung mewarna


tak sia2 kami buat paksaan..bagi ganjaran n buat tipu helah(tak baik menipu ) untuk bagi adib minat balik ke sekolah..bukan pe..
masa main layang2 petang2 adib nak bermain pun dia takut kat orang...
so kami mengambil keputusan menghantar nyer kembali ke sekolah..lagipun cikgu tak potong nama pun lagi..

kawan-kawan adib pun rindu kat dia..3bulan dah tak g skol.. hari nie hari ke 2 adib kesekolah...
masa ambil adib tadi
yang saya terkejut sangat ada kawan perempuan kiss pipi adib(adib memang pemalu )..oh my God!!.sekali takpe gak nie dua kali.. haru nie..setakat bersalam ok la kan..kecik lagi tak pe la ibu tak marah..besar...terus ibu cakap nooooooo!!!
p/s: adib dah buang air besar di toilet dah :) kena sabar layan karenah jer



7 comments:

.: iEyLa :. said...

congrats to adib!!!

Mummy GreenyHouse said...

good boy adib!

wah, dapat kiss?? :p

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... baguslah dah rajin g sekolah.. :-)

adyna said...

jenuh gak nie ieyla :)

adyna said...

god boy sgt mummy :)

adyna said...

syukur dah rajin g skol :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

rajin g skol..mcm ni la hero ibu..
congratz!

Tabung Ayam