MR NUFF

hati menangis siapa yang tahu...

salam...

2hari dah saya teringat kembali kepada arwah...
tapi saya cool kan jer..buat biasa jer..bagi hint kat en babah dia kata saya ikut perasaan.. ( terus saya pendam kan jer)

sebenarnya ada sesuatu yang membuatkan saya sangat2 sedih... 
saya sedar saya tak punya apa2 ...
tapi tidak bermaksud orang boleh guris hati saya macam tu jer.. walaupun benda kecik dalam situasi saya ia sesuatu yang amat terkesan..

13 comments:

.: iEyLa :. said...

be strong sis...
xmo sedih2 k...kita sedekahkan doa dan Al-fatihah tuk yg dah tiada..

cincin permata said...

sabar ye kakak

HeNRieTTa JoSe said...

Salam.....
Akk kuatkan lah hati tu....mmg sng utk rietta ucap, tp akk yg menanggung...demi adib ngn amni...dorg perlukan akk..

HeNRieTTa JoSe said...

Tarikh dekat ngan rietta...rietta 20/8....xpe....rietta yakin...akak kuat bila tarikh tu berlalu....akak take care taw...

Bazilah (^0^) said...

bazi x tahu cmne akk rase tp yg boleh bazi ckp sabar ek kak

adibdaddy said...

Nanti

adibdaddy said...

Bukan maksud begitu...Tapi risau akan menjadi lebih teruk

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam kak..
Ermm… sabar ye..kuatkan hati..
Akak kuatkan..
Tp ssh jugak bila perasaan terguris tanpa kita sedari.. ;’(

Kesuma Angsana said...

bertabahlah dan kuatkan semangat! kalau nak bercerita luahkan sajalah, dan anggap saja semua itu antara dugaan dalam hidup. KA will always support u ye! doakan yag terbaik n all the best! berat mata memandang berat lg bahu memikulkan........

eMMe said...

Salam Adyna, jgn la sedih2 di bulan Ramadhan...
kite pohon doa banyak buat arwah..
hope arwah tenang di sana, n hati kite pun tenang...
InsyaAllah...

gadisBunga™ said...

awak tengah sedih ke?

Reena Onn said...

Salam...

Semoga awak tabah selalu k :')

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Adyna.Jgn bersedih...tabahkn hatimu..setiap yg trjadi pasti ada hikmah disebaliknya.

Tabung Ayam