MR NUFF

bubur lambuk???

erm..


pic:pokcik google

sebenarnyer saya tak suka makan bubur lambuk nie...

bubur lambuk ni dia ikut kreativiti bahan2 campuran nyer , macam yang dekat kg baru tue mesti sedap sangat kan kalu tak takkan orang sanggup beratur panjang..

lagipun bubur lambuk nie time posa lah yang selalu masjid akan buat... time biasa jarang orang buat

 nie adalah favourite en babah,

en babah sanggup solat zohor di masjid semalam semata2 nak amik bubur lambuk nie ;) sebab memang boleh amik pun coz pas asar selalu dah abis

tak pernah rasa so semalam try rasa..not bad..tapi ntah ler tetap tak suke..saya suka bubur yang manis macam bubur kacang ke bubur jagung ke, selalu buat saya yang habiskan..tapi kali nie kena beli je lah posa takkan nak buat banyak2 kan beli je lah di bazar ramadan.

amni n adib pas try semalam terus suka..

tadi hantar adib g skol pun dah nampak orang masjid tengah masak bubur lambuk berkawah2 gak, en babah pesan kalu dah ada masa amik adib nanti dia suh amik 1 :)

3 comments:

♥ Cm¬™ shIem¬™ ♥ said...

cma suka mkn bubur lambuk..sedapppp :)

adyna said...

akak takleh ler cma..tapi tak tau le pasni jadi favourite :)

Mummy GreenyHouse said...

dulu masa kecik2 suka..dah besar tak bape nak layan bubur lambuk ni..sbb sy pun lebih suka bubur2 deseert mcm bubur jagung or bubur pulut hitam.. :)

Tabung Ayam