MR NUFF

baru start nak pose tapi???

alkisahnyer..

masa antor adib g skol tadi..terdengar lah kaum2 ibu yang mengantor sama bercerita..
kau tempah langsir kat mana.. aku tempah kat si.... dia amik upah mahal betul..kain aku punya tapi upah je sampai beratus... 
yang sorang jawab aku jahit sendiri jer...

hehehe tersenyum saya dengar... 
sebab saya tak pernah pun bile nak sambut raya tukar semua... ni kat umah pun tak pasang langsir dah, pas umah kena pecah masuk..sebab guna langsir yang mak bagi tebal sangat..tak sesuai ngan umah kami yang tingkap kecik jer..pastu pencuri buat keje malam2 org tak perasan lak..

entah lah bagi saya bile dah ada anak2 nie preparation memang untuk anak2 jer.. zaman dah berlalu kot..
saya cuma plan nak buat kuih raya sendiri buat kek..n beli telekung baru.. 
^_^  
tunggu lampu hijau en babah tentang budget.. 
lagipun anak2 suke makan kuih raya n kerepek..
kang tak buat sian lak kan..

ape perancangan kengkawan??

hehehe saje je cite pasal nie..posa pun belom..

nota kecil: sebenarnya saya dah 2hari teringatkan arwah azim.. sedih tu datang dengan sendirinya..walaupun saya cuba untuk tidak terlalu memikirkannya





7 comments:

permata biru said...

MCM2 yang nak dirancangkan tp kna tgk budget juga..semoga akak tabah dan kuat semangat..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Memandangkan cma menetap dirumah sewa..mmg idakla tuko langsir...huhuh..kuih segala bagai pun tnjuk2 jer..

blm ade perancangan lagi..cuma baju raya dah siap kami beli..hihih..

alfatihah utk arwah azim.. semoga akak tabah & sabar selalu..

salam ramadhan buat akak sekeluarga.. :)

Saleha said...

tulah bila dah ada anak2ni.. excited untuk anakje

tak perlulah nak tukar langsir, perabot bagai skangni mas cepatje berlalu, langsir yg lamapun nampak masih baru butpe nak membazirkan?

adyna said...

tq pb :)

adyna said...

a'ah dok umah sewa tak payah berabis sgt :) nnt blk kg gak hehehe

adyna said...

akak sokong sangat, tak perlu kite membazirkan :)

IntaNBerliaN said...

sy xpk semua tu sbb sy beraya dekat kg.. hihi..

kalu dkt sg petani, hanya ada kami 3 beranak je.. :-)

Tabung Ayam