MR NUFF

SAKIT PERUT

SALAM..

alkisahnyer , semalam saya sakit perut tak tahu ler sebab keracunan makanan ker ape...
yang pasti lepas sahur tu 4x lah kena g toilet , saya sangkakan saya seorang jer..rupe-rupenyer en babah pun sama kat skol 2x dia g toilet terpaksa tinggal kelas macam tue jer...
adib kat skol dia dah membuang..amni 2x gak buang ..

ape yang pasti nie jadi pengajaran buat kami sekeluarga,
 hari ahad masa berbuka ada jiran bagi juadah, ada yang saya masak, ada yang en babah amik kat masjid,n ada yang beli ^_^..
.cencaru belah belakang saya panas kan balik yang sabtu punya :)  saya masak nasi ngan buat tauhu sumbat jer..en babah amik bubur lambuk, jiran bagi masak lemak ayam.n beli laksam jer...

hehehe bayangkan benda mana satu yang sebabkan kami suami isteri sakit perut.. perut pun terkejut..
saya rasa yang salah sebab saya tak panaskan ayam lemak nie betul2 coz pagi tue kami bersahur makan kuah nie.. n masa nak bagi anak makan kuah dia dah berbuih2 ..

p/s; berpada2 lah ketika berbuka jangan jadi macam saya..walaupun tak banyak makan ^_^

8 comments:

Mummy GreenyHouse said...

Alahai... perut terkejut kot, jadual perut dah bertukar.. :p

ya..ya! sy pun kena beringat.. nafsu makan membuak2 time posa ni.. :p

.: iEyLa :. said...

get well soon kakak..
terkujat perot tu mkn pagi2 macam2 plak..hikhik

♥ Cmª shIemª ♥ said...

ermm..rasanya mcm msk lemak tu kut.. sbb dah berbuih2..huhuh..

berwaspada selalu.. :)

IntaNBerliaN said...

ooo kalu yg bersantan mmg kne panas betoi2 kan..

adyna said...

tue le mummy perut terkejut sakan nie heheh

adyna said...

perut terkejut dr lena :)

adyna said...

memang cma..kami dah tak berani makan bukan2 buat masak biasa je udah heheh

adyna said...

a'aah ni kes tak panas betul nie hehehe

Tabung Ayam