MR NUFF

kuih raya rm60???

salam...

kuih raya sekarang mahal lagi dari tahun lepas kan....

alkisahnyer...

balik kampung di kuale kangsar baru2 nie singgah umah opah en babah.. en babah order kuih kat makcik beliau... satu kuih samperit rm30 100biji.. dan satu lagi kuih sarang semut rm30 50biji........ nie je kuih raya kita en babah cakap....

hancur harapan nak buat kek coz en babah taknak beli bahan2 ;(

saya,adib n amni suke kuih samperit  nie..comel2 je,memang tiap2 kali raya g umah chik anum saya suka makan kuih nie..en babah lak minat kuih sarang semut so dia beli ler sarang semut nie.. agak rumit ckit pembuatan nyer tu yg mahal..lagipun ni kuih tradisional gak kan

nota kecil : syukur dapat gak bonus leh beli kuih raya hehehe

8 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

mmg mahal akak....rietta pown cni oder dalam harga gitu juga...yang susah semua rietta order...yang senang jew xberbaloi order, buat sndiri...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Adyna.mahainyaaaaa...Biasa tuk hari raya k.atie buat biskut & kek yg anak2 suka jerrr...beli gak kerepek2/kacang2..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

errr.dua jenis dah rm60?? errr...
cma blm beli lg kueh rayo..huhuh

singo said...

siiip

.: iEyLa :. said...

weeee..congrats kak..
dpt bonus tu..hihi

eMMe said...

Salam Adyna, saya de jual kuih raya nak tak? heeee! boleh la beli, dpt bonus kan, heheheh...

adibdaddy said...

Tambah lagi.. Rmpeyek comel dari cikgu Osman......

IntaNBerliaN said...

mahai jugak harga kuih raya ni yer..

Tabung Ayam